FAQ
Pytania i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Komponenty, z których składa się My Hives to:
- Waga, która kontroluje masę ula.
- Node, który mierzy dźwięk, temperaturę, ciśnienie, wilgotność oraz monitoruje orientację ula, za pomocą zamontowanego akcelerometra.
- Gateway, do którego trafiają zbierane dane, przekazuje je dzięki systemowi GMS do chmury.
- Aplikacja, zbierająca wszystkie dane w jednym miejscu. Użytkownikowi wyświetla je za pomocą wykresów i tabel.
Tak, nasze urządzenia wykorzytują baterie litoto-jonowe 3400 mAh, które wliczone są w cenę zestawu.
My Hives jest zaprojektowane tak, żeby spełniać swoja rolę w ulach każdego rodzaju.
Nie, My Hives angażuje zupełnie inne częstotliwości niż pylony czy maszty radiowe.
Nie, nasze urządzenia nie wymagają specjalnej konserwacji. Należy pamiętać o przechowywaniu nodów w woreczkach, które dołączone są do zestawu.
Nie, nasze urządzenia wykorzystuja zupełnie inne częstotliwości niż pylony czy maszty radiowe.
Połączenie WI-FI nie jest wymagane. My Hives oferuje trzy sposoby komunikacji z Gateway’em :
- kabel
- Wi-Fi
- karta SIM
Zasięg telefonu komórkowego nie jest wymagany. My Hives oferuje trzy sposoby komunikacji z Gateway’em :
- kabel
- Wi-Fi
- karta SIM
My Hives umożliwa odczyt:
- częstotliwości oraz poziomu natężenia dźwięku,
- temperatury,
- wilgotności,
- ciśnienia,
- orientacji ula,
- wagi (jezeli użytkownik zdecydował się na zakup wagi)
Wodoodporny jest tylko Gateway.
Urządzenie My Hives można zakupić jedynie w zakładce “sklep” umieszczonej na naszej stronie internetowej.
Użytkownik potrzebuje jednej baterii do noda oraz dziesięciu do Gateway’a.
Tak, istnieje możliwość podłączenia paneli słonecznych do Node’a lub Gateway’a. Panele dostępne są w naszym sklepie internetowym.
Połączenie z chmura możliwe jest na 3 sposoby:
- Połączenie Gateway’a przez kabel
- Połączenie Gateway przez Wi-Fi
- Podpięcie modemu z kartą SIM
Nie, karta SIM dostępna jest bez konieczności podpisywania umowy na telefon.
Maksymalne obciązenie dla wagi to 180 kg.
Tak, pomyślnie przeszliśmy testy bezpieczeństwa. Działanie My Hives nie wpływa na zdrowie i życie pszczół znajdujących się w ulu.
Nasza aplikacja mobilna jest w końcowej fazie testowania. Aktualnie My Hives dostępny jest w przeglądarce internetowej, dzięki czemu możliwe jest użytkowanie w każdym systemie operacyjnym.
Pomoc oraz wsparcie techniczne otrzymają Państwo kontaktując się z nami mailowo lub za pomocą aplikacji Messenger. Pozostałe informacje znajdują się w zkładce “Kontakt”.
Odpowedzi na wszystkie pytania otrzymają Państwo kontaktując się z nami mailowo lub za pomocą aplikacji Messenger. Pozostałe informacje znajdują się w zkładce “Kontakt”.